Leírás és Paraméterek
Tulajdonságai
EXO
Oldalfal-defektvédelem. Vágás- és kopásálló extra betét a külső két oldalán, a futófelület alatt.
120TPI - A szövetsűrűség mérőszáma külsőgumik esetén a TPI. Az alapszövet adja a gumi vázát, amire a gumikeveréket
ráöntik. Itt is hatalmas különbségek vannak a gyártók között. Kommersz gumik esetén a szövetsűrűség 20-27
TPI, prémium gyártóknál, ez a szám szinte kivétel nélkül a duplája. 60TPI felett már nagyon jó minőségű,
ellenálló gumikat kapunk. Az abszolút versenycélra szánt gumik 127 vagy annál több TPI szövetsűrűségűek. A
nagyobb szövetsűrűség jobb defektállóságot és kisebb gördülési ellenállást garantál.
TR (Tubeless Ready): Belső nélkül is használható
A belső nélküli gumiabroncsok előnyei a következőek: az alacsonyabb ’üzemi’ nyomás miatt jobb kapaszkodás képesség, kisebb gördülési ellenállás, a felütéses defektek kiküszöbölése. A Maxxisnél csak a ’TR’ jelzésű gumik alkalmasak belső nélküli használatra. A komplett, jól működő rendszer alapfeltétele a tubeless felni és a megfelelő mennyiségű tömítő folyadék (sealant) használata. A tömítő folyadék a levegő benntartása mellett az apróbb (1-3 mm-es) defektek eltömítésére is alkalmas. A folyadék szintjét időnként (általában 3 havonta) ellenőrizni kell.
| Defektvédelem | Van |
| Felhasználási terület | XC/Cross Country |
| Kerék méret | 29" |
| Szélesség | 2,35 |
| Tubless rendszer | Tubless, belső nélkül használható |
| Külső gumi perem típusa | Hajtogathatós |